Asu_moi ay benimde ilk dogumumda koyu kahverengi gelmişti anlamıştım bu sefer pazar günü dediğiniz gibi koyu akıntı geldi rengide sarımtırak şeffaf gibi emin olamadım dün tekrar aynı şekilde geldi valla fotoğrafınıcektim yarın utanmadan doktoruma gostercem 🤣 normal de de akıntım var devamlı ama o gelen çok fazlaydı ya