Kızlar ölçüyorum hep 10/7 10/8 falan çikiyor normal de tansiyonu biraz düşük olan biriyim ama başım çok ağrıyor ensemden alnıma doğru sizce sebebi nedir ve 12+5 haftalık gebeyim biraz korkuyorum açıkçası gebelik zehirlenmesi falan mı diye sizce nasıl geçer neler yapabilirim