Nevroz21 valla sağlık ocağına idrar verdim çıktı biraz ve mantar vardı geçtiğimiz haftalarda ve fitili kullanamadım kremle idare ettim ama kasıklarım kalçam ağrıypr iki gündür ona bağlıyorum korkuyorum da doktora gitmeye . Aynı durumu yaşayıp doktora soran varsa bilgi verirse çok sevinirim doktora gitmeme var henüz