anka01 bana doktorum test gününden 2 hafta sonrası için kese kontrolü için gün vermişti o haftada sadece kese görünmüştü. Yani şöyle söyleyeyim 6 mayısta test yaptım doktor 21 mayısta çağırdı kese göründü. 31 mayısta da kalp atışlarını dinlemek için tekrar çağırdı gittiğimizde kalp atışını duyduk. Doktorunuz herhangi bir söyledi mi?