Kızlar bu 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Bir akşam kızımla otururken 13. Haftada ani bir kanama yaşadım ama böyle leğenle su dökülmüş gibi sonra hemen hastaneye gittik ve bir gece yatış verildi kanama kontrol altına alındı. İğne ve progestan kullanıyorum evde de hep yattım. Dün kontrole gittik 15 haftalık oldum buarada doktor plasentanın kenarında çok küçük bir ayrılma var dedi. Yatmaya devam edeceksin ve sıkı takibe alıcaz dedi. Gerçekten mental olarak aşırıııııı yorgunum başına böyle birşey gelen var mı?