Hepınıze merhaba canlarım ben 31 haftalık hamıleyım yaklaşık 26 haftalık ken uyuza yakalandık ve kafayı yıycek dıbı oldum 2 tane daha kızım var sürekli banyo yaptır ev temızle nefresım degıstır yardım edenım de yok kontrole gıttık ve uyuz kalmamıs allha şükür gecmıs sadece hafıf kasıntılar var sonra eve döndük kayınvalıdemgılle karsılastık onlar da benım gorumcemın çocuklarına bakıyolar 3 tane çocuk var onlar da kaşınmaya baslamıs ve vücudunda yaralar cıkmıs doktora gıdın dedım yok gıtmıyolar kesın uyuz ben evlerıne gıtmıyorum sımdı teması kestım darılıyolar doğum yaklastı doktora gıtmezlerse bu uyuz geçmez nasıl evıme alıcam ben onları tekrar uyuza yakalanmaktan çok korkuyorum bı akıl verın lutfen