Kokii 3 gün adet erken gelebilir hiçbir sorun yoktur benimde geçen ay öyle oldu. Aksine bu ay 8 gün kaldı ağrım var mesela yarın hasta olursam doktora giderim 7 gün öncesi fazla ama siz korkmayın sizin fazla değil çok normal 3 gün nedir ki. Umarım ben hasta olmam hep düzenli olurdum yumurta kalitesi için vitaminler kullanıyorum onların erken getiriyor bilmiyorum ama dahada olmadımmgerci belki 3,4 gün böyle gider gün azalır. Olurum bilmiyorum korkuyorum bende düzenim bozulacak diye