Selentunc merhaba malesef benim suyum bi kac gün içinde tamamen bitti ve 27+6da doğum yaptım, 1 ocak kadar bebeğim küvozde kaldı ve çok zor bir süreç yaşadı. Doktorların ümidi kestiği, hemşirelerin 24 saat başını beklediği günlerimiz oldu. Ama prematüre bebekler çok güçlü. Benim bebeğim de hayata tutundu. Şimdi 5 gündür evinde minik kızım ❤️