Zeros24 Kızlar 4 gün önce normal doğum yaptım. Dışkımı yapmakta inanılmaz zorlanıyorum doktor yumuşatmak için ilaç yazdı hala o bile işe yaramadı. Küçğk tuvaletimde azar azar geliyor sizde böyle oldu mu
R-veyda44 Ben üç gün büyük abdeste çıkmamıştım doğumdan sonra elma kompostosu yaptım yedim hemen çıktım büyük abdeste