Papatyam1212 Kızlar merhaba 31.haftama girmek üzereyim yeni atandım . Gebe annelerin belli bir haftadan sonra çalıştırılma süresi var mı acaba sınır felan bir arkadaş var dedi tecrübe eden anneler var mı ? Lütfen dönüş yapın bilenler 💕💕
Yasmncm Papatyam1212 32. Hafta çalışamaz raporu alıp izne ayrılabilir siniz ya da çalışır raporu alıp 37. Hafta ayrılabilir siniz izne saglik durumunuza göre
Yasmncm Papatyam1212 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası izin hakkınız var 37 ye kadar çalışırsanız o beş haftayı doğum sonrasına aktarabilirsiniz
Balbebek012 Papatyam1212 32 de çalışabilir alıp 37 de ayrılabilirsin veya 32 de çalışamaz raporu da alabilirsin bu senin tercihin
Burcuvebebek Yasmncm merhaba 37. Haftada tekrar rapor almak gerekiyor mu acaba? Ben almadım otomatik olarak zaten izne ayrılacağım söylendi bu konuda sgk ile sorun yaşanıyor mı sonrasında acaba
Papatyam1212 Yasmncm evet aslında bunu biliyorum ama ben gebelik esnasında bir esneklik var mı onu merak ediyorum aslında
Balbebek012 Burcuvebebek 37 de tekrar almak gerekmiyor ama amirinize danışabilirsiniz bazı yerler isteyebiliyor
Balbebek012 Papatyam1212 amirinize danışabilirsiniz tekrar almak gerekmiyor ama bazı yerler istiyor raporu