kızlar ben 35. haftadayım ikinci gebeliğim dünden beri belden ve sağ kasık şiddetli sancı dayanamayacak kadar bebek toplanmış ve çok hareketli ve halen devam ediyor sancılarım sık degil ama oluncada dayanamayacak şekilde ve yürümekte zorlanıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı