Atmacaa Merhaba canım bana da haftasına göre küçük kese dedi 7. haftamda gitmiştim. 9 veya 10. haftaya kadar bekleyelim dedi sürekli izleyelim dedi her hafta ölçtü kesemin boyutunu , beklenenden daha hızlı bir şekilde büyümüştü doktor bile şaşırmıştı.Normalde söylemem bile hastalarıma dedi keseler genelde toparlar demişti ama senin kı baya altında söylemem gerekiyor bir kaç hafta sonra bebeğin kalbi durup kürtaj olmak zorunda kalırsak neden söylemediniz demeyin diye açıklama yaptı .Ben bu süreçde kesem büyüsün diye internet de etkili olduğunu yazdıkları için havuç salatası yedım iki hafta boyunca her gün bir de çok dua ettim ,sonra biranda arap atı gibi açıldı benim ki:)