Merve32- ever bu şekilde doğurunca tekrar rapor almanız gerekliymiş ben ilk 32. Hafta raporumu aldım fakat maaş toplu şekilde yatıyormuş sadece yani doğurana kadae olan raporun parasını tek seferde alıcaz sonrasını bilmiyorum yüksek ihtimalle o da topludur