Mavi kalp koymuşsunuz. Erkek mi bekliyorsunuz😀 Benim bebeğim de erkek. Bu sene de erkek senesi sanırım hep erkek duyuyorum. Benim iştahım hep açıktı şükür. Alt karın ağrısı yaşıyorum rahim büyüdüğü için dedi doktor magnezyum kullan dedi. Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah🥰