Nasibveannesi Kızlar 14+5 iz yaklaşık bi haftadur bebeğimin hareketlerini hissediyorum sağ tarafımda bazen hareket ediyor hissediyorum ıcerden gidiklanma gibi oluyor ve kasıyorum orayı çünkü normal de de gidiklanan bi insanım ilk hissettiniz de sizinde böyle miydi dalga gecicekler yazmasin bağırsak olmadina eminim bebeğim o .
Sila7166 Nasibveannesi bende oyle kiprasma gibi oluyo karnimi aciyorum bisey gozukmuyo icten icten biseyler oluyo doktor kontrolum vardi cumartesi o bebek degildir dedi ama ben eminim bebzgimdi o bazende geceleri bi yerde toplu oluyo iki kezde oyle oldu bence bebegimdi yani doktor daha erken dedi ama olur olur yani☺️
Elifcik34 Nasibveannesi ilk gebelikse imkansız canm benim ikinci olduğu için ben o haftalarda hissetmiştim ama ilkini 20 lerde hissetmiştim
Ftmcmc IzguVeAnnesi canım benimde ilk ve ciddi anlamda 13.haftada hissetmeye başladım doktora sordum çok hareketli bir bebek hissedebilirsin dedi şuan 18 hafta bitiyo karnımı açıp eşime gösteriyorum artık dışardan bile hafif belli bu arada doktorum zayıfsın çok normal hissetmen dedi 49 kilo ile hamile kaldım şuan 53 kiloyum 🙈
2prenses_masal-oyku IzguVeAnnesi benimde ilk gebeliğimdi zor diye bişey yok banada hep öyle deyip durdular ama inanın insan hissediyor tabi sanırım herkese olmuyor bu
Merveee1 Sila7166 canım bende suan 9 haftalığım karnımın içinde bi hareketlenme var ama o bebeğin hareketi değil yerleşme falan oluyor yanı hele ki dışardan 7 ay sonra hissedersin benim 2. Gebeliğim
Busraclt Elifcik34 bende ilkini bu zamanlarda hissetmememiştim ama şuan 14 haftalık gebeyim dün hiisettm ilk defa :)
Gmzcngi Elifcik34 ilk gebelik benimkiside ama doktor 16 haftalarda bebeğin 200 gr demişti bende hissediyordum canım kişiden kişiye değişiyor sanırım 200 grda kücücük bişey değil sonucta ben 16 haftada sürpriz parti yaptıgımda herkez şahit olmuştu hareket ettiğine
AZehraa Ben de 17.haftadayim ben de hissediyorum diyorum ama bana gülüyorlar benimde sağ tarafta hep annem bebek solda olr genelde diyordu üçlü testte benimki sağda çıktı ikilide de sağda duruyordu demek ki gerçekten hissediyormusum
Bebekim123 AZehraa cinsiyet ne canım birde annenin çoçuklarının cinsiyeti ne bir teorinin doğruluk payını teyit etmeye çalışıyorum da 😄
TayMer Nasibveannesi eminsen bebeğin olduğuna buraya yazmana da gerek yoktu bence canım. Dalga geçmiyorum seninle beni kesinlikle yanlış anlama ama ilk gebelikte 14. Haftada bebek hareketini hissetmen biraz zor. Evet heyecanlıyız en ufak şeyi bebeğimiz zannediyoruz ama öyle değil
Nasibveannesi TayMer bn hani hissedenler benim gbi mi hissetti ilk ve bu haftalarda hisseden varmi die sordum
TayMer Nasibveannesi 2. Hamileliğin yaşamış biri yazmış imkansız diye umarım yanlış anlamayıp doğru olanı kabul edersin. Eğer hala yok ya bebek diyorsan doktor bebek olması imkansız dedi ama ben biliyorum bebeğimdi o diyenler gibi sen bilirsin daha ne diyebiliriz ki.
FindiksMom TayMer ben 18. Haftaya giriyorum en ufak bi hissetme yok yani nasıl hissedilir onu dahi çözemiyorum çözdüyse 14ten ne mutlu😄
Msl_ege Nasibveannesi benim annem de kardeşimi 3. Ayda hissettiğini iddia ediyo 😅 ama inanırım çünkü annem kardeşime hamileyken karnı yer değiştiriyordu resmen . Sağ tarafı bomboş kalıyordu komple sola gidiyodu. 2 el ve 2 ayakla tekme atıyordu kadıncağızın karnından gözüküyordu elleri ayakları öyle yaptığında 😂😂 şuan 24 yaşında hala fırlama 😂😂😂
Msl_ege Msl_ege 3. Ayda yapmıyordu tabi bu tekmeleri yar değiştirmeyi falan 😂 ilerleyen aylarda . Annem 3. Ayda bebeği hissettiğini söylüyordu 😅
Polo Ben 19 da hissettim. Ayrıca kim ne derse desin sen bebek olduğuna inanıosan yorum yapanları sallama🥳
TayMer FindiksMom 😀🤭 11 12 13 14 bu aralarda hissetmek çok normel 18 19 20 gibi hissetmek anormel canım aa🤭
Sinem11 FindiksMom bende 18+2 hala hissedemedim nasil bisey gerci onuda bilmiyorum belkide hissediyorum ama onuda bilmiyorum kisaca hic bisey bilmiyorum😁
IzguVeAnnesi Ftmcmc Tabi zayiflikta cok onemli bir detay bu olay icin . Guzel bir sey onu hissetmek☺️
Yalinn8 TayMer aslinda sadece bebek gücü ve ölcüleri acisindan mumkun olmadigini soyluyoruz,tamamen tıbbi, yoksa kimin birinin bebegini hissetmesine kastı olabilir ki?