minnikkksevdammm devlette ayda 1 cagiriliyor genelde. Ben 2 devlet takipli olduğum için 15 er gün arayla birine 15 gün sonra ötekine gidiyorum her hastanenin 1 ay arası oluyor. Birisi sadece öylesine rutin kontrol için ilçe devlet, ötekisi üniversite hastanesi daha kapsamlı doğum falan orada olacak.