Fulya_6 Kızlar selam. Ovulasyon testim bu şekilde. Dün (7 Ekim) diğerlerine göre koyu olunca değerlendirmek istedim. Bugünden sonra artış gözlemleyebilirim sanırım 🤭🤭
Minikkalp19 Daha yumurtlama döneminde değilsiniz arada böyle diğer günlere göre koyu olduğu oluyor ama bu şekilde yaklaşıyor demek çok doğru değil.
Minikkalp19 Fulya_6 fotoğraf yükleyemedim ama bende aynı ovulasyon testini kullandım öyle hamile kaldım yumurtlama başlamamış bence ama siz bilirsiniz yinede
Aysinnn Fulya_6 t çizgisi C kadar koyu ya da daha koyu olunca yumurtlama günü olarak değerlendirilir. Takip etmeye devam edin vücuttaki lh hormonu artmaya başladıkça testler koyulasmaya başlar umarım güzel haberler alırsınız ❣️
cansu_dgn Fulya_6 yok canım başlamamış daha baya açık testlerin. Yapmaya devam et çok koyulaşacak daha
Fulya_6 Minikkalp19 yumurtlama başlamadı evet sadece diğerlerine göre biraz daha koyuydu değerlendirmek istedim ben sadece. Biraz da bel ve karin (kasık) ağrılarım vardı olabilir diye düşündüm. Normal şartlarda 11 Ekim yumurtlama günüm diye biliyorum. Tabii değişebilir.
Fulya_6 cansu_dgn evet biliyorum. Diğerlerine göre biraz koyu diye değerlendirmeyi düşündüm. Sonuçta yumurtlamadan bir kaç gün önce girilen ilişkilerde de hamilelik durumu olma ihtimali varmış. Hakkımda hayırlısı. Olsun artık bu sefer 🤭❤️