Geçmiş olsun canım o ağrıyı bende çok yaşadım. Safrayı aldırdım ama gastrit var hala. Tahin muz Yiyebilirsin iyi gelir , soğuk süt belki etki eder. Benimde ara ara ağrıyor şiddetli şekilde . Ağrı kesici iç. Çok geçmiş olsun. Kekik suyu da iyi gelir diyorlar kaynatıp içinceama hamilelikte olur mu bilmiyorum.