Kolestaz geçiren varmı gecenin bu saatinde inanılmaz bir el ve ayak kaşıntısına uyandım daha 36+2 deyim 38+2 ye sezaryen tarihi verildi ama kaşıntıların sebebi kolestaz olabilir mi hemen doktora yazdım sabah dönüş yapar ona göre giderim ama içim rahat etmedi bi türlü gözüme uyku girmedi bilgi sahibi biri varsa bilgilendirebilir mi ?