kızlar 36+5 haftalık hamileyim dün ileri derece sancıdan dolayı hastaneye yatış yapıldı ama bu gün taburcu oldum böbrek taşı çıktı 12mm sancılarımı durdurması içinde nidicard verdi doktor serumla beraber buscopan vermisler bana. taburcu olurken kadın doğum doktorum buscopan yazmıs sancıların olursa iç dedi cuma günü de sezaryen ile alabilirler bebeği benim sancılarıma bağlı olarak. ben buscopanı kullanmadım ama şu an inanılmaz ağrılarım var belden giriyor sancılarım nefesim kesiliyor buscopanı kullanmalı mıyım?