bahocum bussra_30 elimize, ayağımıza bir çivi battığında nasıl gidip tetanoz aşısı oluyorsak doktor önerdiyse evet yaptırılmalı. Ben de yurtdışındayım bana doktorum bahsetti yaptırdım ben. Zaten daha önce olduğum aşının süresi dolmuştu
Winner bussra_30 ilk gebeliğimde 1. Dozu aile hekimliğinde yaptırdım doktorum özeldeydi bana neden sormadın ikinciye gerek yok sen sezaryen olmayacaksın dedi. Zaten sezaryen olsan da gerek yok birçok ameliyat yapılıyor kimseye aşı vurulmuyor dedi. Boşu boşuna canın yanmasın kol ağrısı yapıyor dedi. İkinci gebeliğimde sezaryen oldum ama aşı olmadım sorun da yaşamadım.
babygst bussra_30 ilk gebelikte yaptılar ameliyat esnasında aletlerden sıkıntı yaşanmasın diye dedi Gebelik diğer bebeğin yılına tekabül ettiği için gerek yok bu sene dedi yapmadılar
bussra_30 Winner benimde kizim 4 yas 5 aylık aralikta doğumum ilk gebeligimde 2 doz olmuştum bunda gerek varmi bilmiyorum bunda olmak istemedim neden bilmiyorum
Winner bussra_30 olman gerek yok ilkinde iki dozu tamamlamışsın 10 yıla kadar koruyuculuğu var diye biliyorum. 3 doz olunca ömür boyu koruyor.
bussra_30 Winner evet yaparken oyle diyorlar ama neden 2.dogumda tekrar tek doz yapiyorlar onu anlamıyorum