38+2 doktor kontrolümde 2cm açıklığımın olduğu, ancak sancılarımın yeterli düzeyde olmadığından doktor alttan muayene sırasında doğumu tetiklemek için sıyırma işlemi yaptı. Hafif hafif kanamam var normal olduğunu söyledi doktorum. Sancın veya suyun gelirse gece gelebilirsin dedi. Daha önce bu şekilde sıyırma işlemi yapılan oldu mu? Yapıldıktan ne kadar süre sonra doğumunuz başladı??