Cansu-2600 Suhema Bebeğin sancısı değil kalp atışı o 25-50-75 vs bu sizin sanciniz 130-140-150 vs bunlarda bebeğin nabzi. Doktor bişey demedimi bı tık hızlı çıkmış sanki bebeğin nabzi
Tugcecimbisn Suhema ay kalp atışı hızlı çıkmış doktoruna görüştün mü sancı 4 5 ise sancin yok ama kalp atışı ne durumda acaba hep mi 180lerde çıktı yoksa düzensiz mi çıktı