Leylalarr
1,5 yıl önceden yine boş gebelikti bebek olmuşları özel bekle dedi bir hafta bekledim kalp atışı yoktu yani bebek yoktu. Sonra gittim yine devlet aciline ordan giriş yaptım
Kan alıyorlar sonuç çıkana kadar dil altı ilaç ve fitil veriyorlar kanama oluncada kürtaja alıyorlar anestezi verip kürtaj yapıyorlar.