Bazıları senelerce çekiyor hatta kronikleşiyor… mantar şekerle beslendiği için şekeri olabildiğince kesmeniz lazım. Bol bol su içip vücudunuzdan da atmanız lazım. Şekersiz kalan vücuttaki tüm mantar türleri yavaşça vücudu terk ediyor. Bu arada doktorun verdiği kremler kullanılacak tabi ki, bir de hamile değilseniz nioli yağı etkili. Mantar geçtikten sonra da arada iç çamaşırınıza seyreltip damlatabilirsiniz.