Nc34 Korkmana hiç gerek yok benizm ilk bebeğim tedavi ile olduğu için hep kullandım geceleri fitil olarak atıyorduk bu gebeliğimde de düşük tehlikem vardı 12. haftaya kadar sabah öğlen akiam kullandım 12. haftadan sonra sadece geceleri kullanmaya devam ediyorum kendini çok yoema ağır iş yapma progestanı düzenli kullan allahın izniyle birşey olmaz aklına kötü düşünceleri getirme 😍