Bence bağımlılık yapmaktan ziyade bulantı çeken bi anne adayı olarak ilacın konforuna alışıyo insan. Ben hiçbir zaman 2 tane üst üste içmedim, midem bulanacakmış gibi geldiğinde akşm yemeğinden 2 saat önce almaya çalıştım ki gece kusmiyim. Özellikle balık protein falan tüketeceğim zaman onu kusmak istemediğim için içiyorum ilaçtan. Benim çoğu kişinin aksine akşam bulantılarım oluyo sabahlarm gündüzlerim çok rahat.