Beybyi Kızlar karnımın üst ve altına bı an da sancı gibi bir şey girdi sanki kasıyor beni ağrıyor kötü bir şey değildir dimii
irem0596 Beybyi bazen oluyodu banada öyle doktoruma sorduğumda normal demişti. Öyle olduğunda dinlen ani hareket yapma
Beybyi irem0596 yaa ilk defa oldu tam uzanacaktim birden sancı girdi şuan hâlâ sancısı var karnımın üstünde ve çevresinde
irem0596 Beybyi ani hareketlerde yapabiliyo o zamanlar. Geçer merak etme. Rahim büyüdüğü için oradaki kaslar geriliyor