Kızlar merhaba iyi akşamlar ben 13 ekimde adet olmam gerekiyor ama bilmiyorum hani psikolojikmen mi böyle anlamadım ara sıra kasıklarında çok hafif ağrı oluyor belim ağrıyor böyle her gün bacağım sızlıyor iştahım sanki çok açıldı yiyorum ama bir türlü doyamıyorum aldı karnım böyle hafif ağrılar oluyor böyle şiddetli değil ama bugün ovülasyon testi yaptım aksam sekizde bir şey çıkmadı sizce gebelik olsaydı onda çıkar mıydı Bir de bu arada cumartesi günü normal kaset test yaptım onda da herhangi bir şey çıkmadı