4 gün önce sezeryanla doğumum gerçekleşti ameliyat zor geçti ve doktor dikişlerin çok hassas dikkatli ol dedi eve geldiğim gün büyük kızım grip oldu. Maske takıyorum dezenfektanla geziyorum evde ama ne kadar koruya biliyorum bilmiyorum ne yapayım başka ne kullansam? Önüne nasıl geçeyim gribin ?