Denizpak bende eylülde iki kere kan verdim açken açlık şekerim normal çıktı ondan mı acaba bahsetmedi bilmiyorum benimde sıkıntım olmadı da hiç çok şükür.
Alez falan alcam yatağına çok eksik yok zaten, kaşık biberon, göğüs ucu kremi alcam. Annem gelirse belki dediğim gibi onla da giderim . Liste yapıyorum aklıma geldikçe eksikler sonra alınca tik atıyorum 🥲