Ebbruc evet sezeryanda doktorun eline de bağlı çabuk ayaklanma süreci sana da bağlı diyorlar, doktoruma bende güveniyorum Öok eski yıllarım doktoru burda tanıdıklarım da var onda sezeryan olan ama hiç sıkı tı yaşadıklarını görmedim vala bi problem yaşansa duyardım da zaten problemli bi doktor olsa aynı muayenehanede yıllardr hizmet veremezdi, bakalım nasip yaklaşsın iyice de bende kararsızım:) normal doğuramayız belki de yürüyüş yok hep yat hep yat vücut alıştı normali nasıl olacak ki 🫣