Kızlar 29. -30. Haftadan sonra özellikle akşamları olan kaşıntılarım başladı. Yüzümde kollarımda sırtımda elimin üzerinde ve avuç içimde yaygın olarak kaşıntı durumu mevcut. Normaldir herhalde hormonlar dedim önemsemedim pek. 35+0 haftalık hamileyim.
Bugün akşam çaya gelen bir arkadaşım farketti niye kaşınıyorsun böyle dedi bilimiyorum akşamları özellikle kaşıntı oluyor dedim. Doktoruna haber ver kan testi yapsın gebelik kolestazı olabilir çok riskli, doktorun çok beklemeden bebeği alması gerekebiliyor dedi. İnternetten araştırdım biraz benzer belirtiler var. Aranızda gebelik kolestazı olan var mı? Belirtileri tam olarak nelerdir? Yarın doktorumu arayacağım ayrıyetten ama yaşayanlar varsa bilgi verebilirse sevinirim.