Evet annişler 2 aylık oldu bile benim prensesim darısı bekleyenlerin başına 🩷 gelelim doğum hikayeme. Ben Gebze fatih devlet hastanesi takipliyim ama Farabide doğum yaptım. Son ayda 2 günde bir sürekli acile gidiyordum doğum sancım vardı ama açılma yoktu ve o yüzden ebeler bişi yapamıyordu. En son 2 ağustos da gittim acile sancım vardı ama açıklık yok diye eve geri yolladılar. Bir kaç gün ağrı çektim sonra pazartesi günüydü evi süpürdüm sildim salı gününe kendi doktoruma fatihe devlete randevu almıştım. Gecesi şiddetli ağrım oldu ama asla önemsemedim dedim kesin yine bişi olmıcak. Sabah kalktım eşimi işe yolladım saat 10 da randevum vardı kahvaltı falan yaptım hastaneye gittim. Nst çekildi doktoruma gittim sen bir doğumhaneye çık dedi çıktım alttan baktı ve ben şok 3cm açıklık olmuş direk doktoruma indim sen farabiye git bir orada baksınlar dedi hadi hayırlı olsun diyip gülüşerek odadan çıktım korku ve heyecanla eşimi aradım dedim gel farabiye gitmemiz lazım eşim normalde 30-40 dk işten geliyor bu sefer 20 dk hastaneye geldi. Hemen gittik acile doğumhaneye orada muayene ettiler 3.cm açıklık var nst de sancım vardı 2 saat sonra tekrar gel yürüyüş yap dediler 2saat boyunca yürüdüm bişiler yedim. Sonra tekrar girdim nst çekildi doktor ultrasonla baktı bebeğin suyu azalmış ama ben anlamamıştım. Direkt yatış yapmamız lazım dedi takip için bende kabul ettim tahlil falan yaptılar bana bebeğin eşyalarını ve aparatif yiyecek (kek, bisküvi ve su) tarzı şeyler al dediler. Çıktım dediklerini alamaya aldıktan sonra oğlumla vedalaşıp içeri girdim. Tabi aileme demişler ki doğum hemen de olabilir bir kaç gün sonra da. Yatışım yapılınca suni sancı taktılar ben çok rahattım zaten kendi sancım da vardı. Saat 6 da başlandı suni sancıyla yavaş yavaş veriyolardı. Ebeler gelip sürekli baktılar saat 8 de açıklık var mı diye sordum evet yumuşama ve açıklığı var ilerliyor dediler. En son sancı baya vurmaya başladı yatsı ezanı okunuyordu Allahım yardım et saat 12 ye kadar doğurup çıkayım buradan dedim ve saat 11.30 da ebe kontrole geldi dedi yatma yürü birazdan doğurursun sancı geldikçe ıkın dediklerini yaptım tekrar yatağa yat bakalım dedi ve bebek geliyor artık yatağı çatala çevirdiler sancı geldikçe ıkındım ve saat 00.20 de minik prensesim gözlerini dünyaya açtı o anın tarifi yok hemen karnıma koydular yumuşacık sonra kordonu kesip yanımda temizlediler o giydirilirken ebe benim işlerimi halletti sonra kızımı kucağıma verdiler 3245gram prensesim artık yanımdaydı çok güzel bir duygu allahım olamayan herkese nasip etsin inşallah. Biraz uzun oldu ama 🤭 geride kalan hamişlere kolay doğumlar diliyorum her iki doğum şeklide zordur ama o minik mucizene kavuşunca herşey geçiyor. 🩷🩷🩷