Arkadaşlar yüksek tansiyon genelde ense kökünden ağrı baş ağrısı başlar dayanamayak şekilde veparol geçirmiyor ağrıyı ve kardiyolojiye gidin holter takınca cikiyo herşey ortaya benim öyle oldu adalar rono 30 mg ilaç verdim Allah’a sukur ilaç sayesinde duseldi tansiyonum hiç yüksek tansiyon gormedim