Kızlar acil yardım edin lekelenmem var diye hastaneye geldim geçen hafta pazartesi kanda 98 çıktı iki gün sonra iki katına çıkarsa hamilelik var dedi doktorum 173 çıktı şuan lekelenmem için geldiğimde alttan ve karından baktıgında henüz kese yok boş gebelik olabilir dedi kan verdim ama doktor moralimi bozdu başka hastanede gebelik var diyip burası 173 le biz gebe demiyoruz dedi şuan 5+4 haftalığım