Smeyye-0 ay bende ilk doğumu bilkentte yapmıştım ordada ilk yapamadılar ikinci de yaptılar ve ona rağmen tam uyuşmadım ilk kestiklerini hissetmedim fakat dikiş olurken öldüm öldüm dirildim acı hissettiğimi söylediğimde bana inanmadılar kilom oldugu için bulmakta zorlanıyoruz dedi belden çok uğraştı ama korkum tekrar aynı acıyı hissetmek😢😢