Merhaba kızlar 34. Haftadan herkese selam☺️💗
Zaman yaklaştıkça doğum stresi artıyor, suanda normal doğumu bekliyoruz tabi ki sonunda ne olur bilmem ama belli bir açıklık olursa normal doğumda epidural anestezi düşünüyorum. Epidural anestezi ile normal doğum deneyimleyen anneler bana deneyimlerini dusuncelerini yazabilir mi tavsiye eder misiniz ya da ne tavsiye edersiniz beni aydinlatabilirseniz çok mutlu olurum🥹🎀💓