Hiç doğum yapmadım bilmiyorum ama bana her ikisi de çok zormuş gibi geliyor 🫣 Sezaryen daha kolaymış gibi düşünüyorum ama dediğim gibi ikisini de deneyimlemedim, zor bir karar, anne ve bebek sağlıklı olsun da… 🧚🏻♀️ Ben şimdi gebelik planlıyorum, can atıyorum anne olmak için lakin her aşama gözümde büyüyor 🥹