Dicle4141 bence çalışan çalışmayan her anneye şart doğumdan hemen sonra hemşireler manuel alın dedi ama hiç işe yaramadı asla çekmedi sütü ve göğüslerim taş gibi oldu mastit oldum ateş içindeydim hemen elektrikli alıp sağdım öyle rahatladım. Bebek sütü boşaltmayınca mastit kaçınılmaz oluyor iltihaplanabiliuor daha kötü olur benim kesinlikle önereceğim bişey doğumdan önce alın kesin