Bundan 15 20 gün önce lekelenmem oldu iğne ve fitil verdi doktor durmuştu bugün birden kanamam oldu acile gittik doktor farklıydı normalde yarın kontrolümüz vardı kalp atışını duyacaktık ama malesef duyulmadı bebek de gözükmedi ya kendin düşük yaparsın dedi yada haftaya geldiğinde bebek gözükmezse alırız dedi çok canım yanıyor çok üzgünüm çok kese de bir sorun yok ama bebek de yok tekrar iğne yaptılar eve geldim dua istiyorum sizden 🙏 uygulamaya göre 7+4 haftalığız