Nurcanyokus6 ertonunannesi23 hayır adetime daha iki gün var bu arda 5gun varken bu şekilde çıktı 5.10dk geçti halin resmi var yanlış resmi atmışım. Bu ertesi günden kurumus hali
ertonunannesi23 Nurcanyokus6 eğer varsa da çok yenidir adetinizin gecikmesini bekleyip testi yenileyin
ertonunannesi23 Nurcanyokus6 ilk 5 dk önemli adetiniz 4-5 gün geçince tekrar deneyin . Bende bu testle yapmıştım çizgiler aynı ama negatifti 2-3 gün sonra o siizn ilk attığınız gibi kuruma çizgisi belirmişti
Premsescik Nurcanyokus6 benimkide oydu yaptıgım marka her yaptıgım silik cizgi cıktı ama negatifdi Prodoctor marka iyisi
Nurcanyokus6 Elcin-Meryem ertesi gün bu kadar belirginleşti ama ikinci attığın resme bakarmisiniz oda 5. .10dk gectkten sonra çıktı
BuketErkan Bana çok fazla kuruma çizgisi çıkıyor. Sağdakinden daha ince bi çizgiyse genelde kuruma oluyor ama sağdaki gibi kalınlığı varsa gebelik olabilir
Sumyye_06 Ayy benimde böyleydi kan verdim çok yeniydi şimdi 26. Haftamıza girdik Allahın izniyle bence bi kan verin derim