Merhaba Yeni doğan bebeklerin el ve ayak soğukluğu gayet normal Bebeğinizin üşüyüp üşümediğini göğsüne dokunarak ve ensesine dokunarak anlayabilirsiniz göğüs sıcaksa sıkıntı yok Benim 3 aylık bebeğim var Hala ayakları buz elleri buz Bu arada Xiaomi derece kullanıyorum oda ısısı 23-24lerde