Irmakelizim06 Torpil olması lazim Canım açıkçası en cokta. Ben mide bulantısından yattım 7 gün etlikte ayni katta özel odalar vardi konuştuk kalanlarla. Boş oda varsa eger normal dogum yapsanda kalabiliyosun. Sezaryanli olsanda boş oda yoksa kalamiyosun maalesef. Şans işi biraz da yani 🙂 Benimkiler ikiz, bide tanidikta var cok şükür tabi o zamana kadar baska yere gitmezse🤦🏻♀️ o yuzden Allah nasip ederse özel odada kalırım inşallah