Aksoyy bende tam adetten 10 gün önce kahverengi leke yaşadım ve hala ara ara devam ediyor bugün adet günüm 5 gün kala test yapmıştım negatif çıktı o yüzden test yapmanı önermem varsa da çıkmaz bende günümün geçmesini bekliyorum bakalım umarım yerleşmedir sizin genelde bir kaç gün olur ve dururmuş ama benim 10 gündür ara ara geldiği için pek umudum yok hayırlısı artık