Asliakgn11 benim de yarın kontrolüm var doktorum alttan bakacak keseyi daha erken görebilmek için. Çünkü geçen sene dış gebelik ameliyatı geçirdim iç kanama geçirdim durum acildi o yüzden smdi riske etmek istemedi alttan bakacak ama birkaç kişiden alttan muayenenin düşüğe sebep olabileceğini duydum🥺