gorkito22 canım ben hamileliğimi öğrendiğimde 2 haftalıktı ve adet gecikmesi hariç başka hiç bir belirtim yoktu. Yanlış hatırlamıyorsam 1 buçuk aydan itibaren belirtilerim başladı. Aşırı uyku isteği, her an adet olacakmış gibi bel ağrısı, sürekli acıkma, tatlı kuruyemiş yiyememe ve aşırı ekşi yeme isteği ve dünyadan herşeyden bıkma hissi ve bunlar sadece ilk 3 aya kadar oldu. Tam 4. aydan itibaren sanki bir karanlıktan aydınlığa çıkmış gibiydim hepsi Yok oldu