Bende 26haftalığım bu ağrılar bende hep vardı rahme vuruyor erken doğum için birşey söylemedi baştan beri …
Kronik enfeksiyon var bende
Bebek hareketleri de düzensiz
Yarın gitcem bakalım 🙏
Umarım bir sorun yoktur
Allah sabır ve kolaylık versin dikkatli olun ve ihmal etmeyin derim