kinandolay 6haftalıksanız gözükmemesi normal olabilir bende 4+5te gittiğimde beta 6200lerdeydi kese gözükmedi doktor 2hafta sonra gel dedi yani benim betamda Şuan çok yükselmiştir ama 6da gitsem keseyi 7de kalp atışını belki duyarım diye düşünüyorum perşembe günü tam 7olacak o gün belli olur. Oğlumda 8. Haftada duymuştuk. Yani içiniz rahat olsun haftanız gelene kadar biraz daha bekleyin