Kızlar 44 gün önce normal doğum yaptım ve 30. Günden itibaren büyük abdestimi yaparken her seferinde kan geliyor makattan ve şişlik var sanki cam kırıkları varmış ta onlar batıyormuş gibi canım acıyor çıkartırken tuvaletten çıkınca sanki yeni doğum yapmışım gibi oturmakta zorlanıyorum sizlerde de böyle birşey oian var mı deneyimli anneler eğer varsa çözümü ne nasıl geçti